BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

si sepet

si sepet

Click And Hear :)

Friday, November 26, 2010

gudbye tunperak

sedih,suka,gembira,seronok,sume ada ! haha . niyy la hari last aku di sekolah tun perak .sume aku lepass . jerit , tawa , riang , sedihh tyme mao balek uma . cause , rinduu kekwn . ingt laki tak bolei rindu2 ke ? wee ~
pagii pukul 8 a.m until 11 a.m me and friend maen football ! haha ,lawak gilerr ! ade yg jatoh . te tonggek . HAHA ! sume ada kt situ . :) .
then . lepass maen football . kami ! maen SAIDINA ! shumpa ! bestt giler ! haha ! 
 ade yg bankcrup awl . ada yg tak puas hati . ada yg semikin(miskin) HAHA . last2 si hadi niyy menang . aku ? second . HAHA .aku memang tak pandai maen puns . langgar je . :)
banyak kenangan bersama mereka . mereka mmg SUPERRB !
                                                ada lagi budak2 niyy . tapi ta nak snap gmba

rinduu korang lah ! aku tak kan lupe korang ! until death ! :)
                                                 ini ? blok kami ! tada sapa bolei kacaw .excpt principal .hehe
blok niyy la saksi kite orang fighting . blok niyy la saksi kiteorang  tuang kelas hehe .
shutt ! dyam2 .
                                                             di sini kami berhimpun !
kt sini la aku kena rotan . haha . bising puns kena . ish2 . rasa kena sebat ? fuhh ~ nikmat . thanks cikgu gaffar . :) for rotan yg sedappp .
 parking motor . di mana banyak berlaku kemalangan .HAHA . 
okies . i think that all . salam


Awak Comel .Comment Lah . Like Pun Booleh .

0 comments: